NOVINKY

arr3Stěhování kamenné prodejnyKamennou prodejnu v Hradci Králové naleznete od 30.10.2017 na nové adrese. Nyní můžete nakoupit ve...

KONTAKTY

AMÁTA
Meruňková 674/9
Hradec Králové 503 11
tel: 773485141
obchod@amata.cz
IČ: 76091309, DIČ:CZ7752263453
ČÚ: 2101314200/2010

» Nevyzvednutí zásilky

Vážení zákazníci,

na základě špatných zkušeností s některými zákazníky jsme nuceni zavést pravidla jako jiné obchody. Každá objednávka je ZÁVAZNÁ (Občanský zákoník § 544-545, zákon č.40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv.smluvní pokuta) ve výši 150,-Kč. Odesláním objednávky SOUHLASÍTE s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré pohledávky budou vymáhány, pokud nebude daná částka uhrazena do 7 dní na bankovní účet 1981407063/0800, variabilní symbol: číslo objednávky.

Je dobré si uvědomit, že zasláním objednávky uzavíráte kupní smlouvu, která je závazná nejen pro nás, ale i pro Vás. Prodávající (tedy my) se zavazuje zboží dodat a kupující (tedy Vy) se zavazuje ho převzít a zaplatit. My svou povinnost splníme okamžikem předání k poštovní přepravě.

Mnoho zákazníků si myslí, že nepřevzetím balíku využívají své spotřebitelské právo vrátit zboží do 14 dní bez udání důvodu. Tato zákonem daná lhůta se však začíná počítat teprve ode dne převzetí zboží. Nevyzvednutí balíku je proto ze zákazníkovy strany jednoznačným porušením uzavřené kupní smlouvy a obchodních podmínek, které zpravidla říkají, že „obchodník dodá“ a „zákazník převezme“. Rozšířeným omylem je, že nevyzvednutím zásilky s dobírkovou částkou dáváte prodejci na vědomí, že o zboží nemáte zájem a odstupujete od smlouvy. Skutečnost je však úplně jiná.


Podle platných zákonů ČR je dodavatel oprávněn účtovat skutečně vzniklé náklady na odeslání zásilky konečnému zákazníkovi. S okamžitou účinností začínáme na tomto právu trvat a náklady budou vždy vymáhány nejprve upomínkou. Pokud pohledávka nebude uhrazena, budeme muset podstoupit další kroky, včetně soudních a exekučních. Skutečně vzniklé náklady budou vždy vyúčtovány kupujícímu.


Pokud se nám zásilka odeslaná na dobírku vrátí jako nevyzvednutá, bude zákazník vyzván k vysvětlení, a pokud bude mít zájem o opětovné zaslání zboží, vyhovíme mu po zaplacení částky zahrnující cenu zboží, původní poštovné a nové poštovné předem na náš účet.


YmMwYzAxMD